Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://elar.urfu.ru/handle/10995/125505
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Pednekar, N. | en |
dc.date.accessioned | 2023-09-01T07:46:51Z | - |
dc.date.available | 2023-09-01T07:46:51Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Pednekar N. Is Gamification the Future of Advertising? Results of Case Analysis in Indian And American Markets / N. Pednekar. — Текст : электронный // Весенние дни науки : сборник докладов Международной конференции студентов и молодых ученых (Екатеринбург, 20–22 апреля 2023 г.). — Екатеринбург : Издательство Издательский Дом «Ажур», 2023. — C. 754-756. | ru |
dc.identifier.isbn | 978-5-91256-595-3 | - |
dc.identifier.uri | http://elar.urfu.ru/handle/10995/125505 | - |
dc.description.abstract | Traditional marketing efforts like print advertising, billboards, email, cold calling, etc. that is currently in use by marketers is not engaging enough and is soon to be redundant if not ineffective. The new method to advertising and selling goods in the globe which is much cheaper, useful and suitable for producers and suppliers is using the internet. The industry is trying to make use of the benefits of social media and game theory which provides tools such as a two-way interactions and co-creation. Along with all the theory aspects of gamification, this study will try to prove that gamification can be an effective tool to achieve these goals in advertising, as we compare case studies in India and The United States of America to evaluate outcomes of certain game elements that are used in advertising and marketing efforts. | en |
dc.format.mimetype | application/pdf | en |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Издательство Издательский Дом «Ажур» | ru |
dc.relation.ispartof | Весенние дни науки : сборник докладов Международной конференции студентов и молодых ученых. — Екатеринбург, 2023 | ru |
dc.subject | ONLINE MARKETING | en |
dc.subject | GAMIFICATION | en |
dc.subject | PROMOTIONAL STRATEGIES | en |
dc.subject | EFFECTIVE ADVERTISING | en |
dc.title | Is Gamification the Future of Advertising? Results of Case Analysis in Indian And American Markets | en |
dc.type | Article | en |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | en |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | en |
dc.conference.name | Весенние дни науки | en |
dc.conference.date | 20.04.2023–22.04.2023 | - |
local.description.firstpage | 754 | - |
local.description.lastpage | 756 | - |
Располагается в коллекциях: | Конференции, семинары, сборники |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
978-5-91256-595-3_176.pdf | 340,14 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.