Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/125348
Title: Innovative Approach to the Teacher-Student Communication Process via Specialized Telegram Bots
Authors: Krochin, A. L.
Krokhin, L. A.
Spitsin, S. E.
Issue Date: 2022
Publisher: УрФУ
Citation: Krochin A. L. Innovative Approach to the Teacher-Student Communication Process via Specialized Telegram Bots / A. L. Krochin, L. A. Krokhin, S. E. Spitsin. — Текст: электронный // Физика. Технологии. Инновации. ФТИ-2022 : тезисы докладов IX Международной молодежной научной конференции, посвященной 100-летию со дня рождения профессора С. П. Распопина, Екатеринбург, 16-20 мая 2022 г. — Екатеринбург: УрФУ, 2022. — С. 1089-1090. — URL: http://elar.urfu.ru/handle/10995/125348.
Abstract: The distance education format has made many Challenges for University lecturers. The authors propose the following means of improving the quality of the educational process by optimizing their interaction with students through a specialized telegram bot.
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/125348
Conference name: IX Международная молодежная научная конференция «Физика. Технологии. Инновации», посвященная 100-летию со дня рождения профессора С. П. Распопина
ФТИ-2022
Conference date: 16.05.2022-20.05.2022
Origin: Физика. Технологии. Инновации. Тезисы докладов (ФТИ-2022). — Екатеринбург, 2022
Appears in Collections:Конференции, семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
fti_2022_9_518.pdf276,21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.