Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/121491
Title: НОВЫЕ ФОРМЫ ОРГАНИЗАЦИИ УЧЕБНОГО ПРОЦЕССА В ГУ-ВШЭ
Other Titles: NEW FORMS OF ORGANIZATION OF TEACHING PROCESS (ANALYSIS OF THE HSE EXPERIENCE)
Authors: Радаев, В. В.
Radaev, V. V.
Issue Date: 2006
Publisher: Издательство Уральского университета
Citation: Радаев В. В. НОВЫЕ ФОРМЫ ОРГАНИЗАЦИИ УЧЕБНОГО ПРОЦЕССА В ГУ-ВШЭ / В. В. Радаев // Университетское управление: практика и анализ. — 2006. — № 4. — С. 10-24.
Abstract: В статье рассматриваются содержание, инструментарий и процедурные аспекты инновационых организационных форм обучения в Высшей школе экономики в контексте структуры лекционных курсов, учебного расписания, качества студенческих выступлений и обучений. Автор подчеркивает результаты исследований инновационых проблем и перспективы развития новых форм.
This article considers the content, the instruments and the procedural aspects of innovative organizational forms of teaching at the HSE in the context of the course structure, the study scheduling, the quality assurance of student performance and training (as assessed by the academic staff and the students). The analysis of innovation-related problems and the perspectives of the development of such new forms are also outlined.
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/121491
Access: Creative Commons Attribution License
License text: https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
RSCI ID: 12975584
ISSN: 1999-6640
1999-6659
Origin: Университетское управление: практика и анализ. 2006. № 4
Appears in Collections:Университетское управление: практика и анализ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
UM-2006-04-05.pdf224,95 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons