Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.urfu.ru/handle/10995/109851
Title: | Изучение морфологии частиц микронных порошков ZrO2−7 масс.% Y2O3 различной насыпной плотности |
Other Titles: | THE STUDY OF THE MORPHOLOGY OF PARTICLES OF MICRON POWDERS ZrO2 -7 WT.% Y2O3 WITH DIFFERENT BULK DENSITY |
Authors: | Гордеева, А. С. Султанова, Д. Т. Нестерова, И. А. Митюшова, Ю. А. Рождественская, А. В. Бардина, М. Н. Денисова, Э. И. Карташов, В. В. Шак, А. В. Gordeeva, A. S. Sultanova, D. T. Nesterova, I. A. Mityushova, Y. A. Bardina, M. N. Rozhdestvenskaya, A. V. Denisova, E. I. Kartashov, V. V. Shak, A. V. |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Уральский федеральный университет |
Citation: | Изучение морфологии частиц микронных порошков ZrO2−7 масс.% Y2O3 различной насыпной плотности / А. С. Гордеева, Д. Т. Султанова, И. А. Нестерова, Ю. А. Митюшова, А. В. Рождественская, М. Н. Бардина, Э. И. Денисова, В. В. Карташов, А. В. Шак // Физика. Технологии. Инновации : тезисы докладов V Международной молодежной научной конференции, посвященной памяти Почетного профессора УрФУ В. С. Кортова (Екатеринбург, 14–18 мая 2018 г.) : Секция 3. Химические технологии. — Екатеринбург : [УрФУ], 2018. — C. 119. |
Abstract: | The morphology of the powder particles was studied. Their regular spherical shape was determined and the effect of the specific surface and pore diameter on the bulk density was established. |
URI: | http://elar.urfu.ru/handle/10995/109851 |
Conference name: | V Международная молодежная научная конференция «Физика. Технологии. Инновации (ФТИ-2018)», посвященная памяти Почетного профессора УрФУ В. С. Кортова |
Conference date: | 14.05.2018-18.05.2018 |
Origin: | Физика. Технологии. Инновации. Тезисы докладов (ФТИ-2018) |
Appears in Collections: | Конференции, семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
fti_2018_3_066.pdf | 302,49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.