Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/107064
Title: ПРИМЕНЕНИЕ МЕТОДОВ ГЛУБОКОГО ОБУЧЕНИЯ ДЛЯ ИССЛЕДОВАНИЯ НАСТОЛЬНОЙ ИГРЫ HEX
Other Titles: APPLICATION OF DEEP LEARNING METHODS TO RESEARCH OF THE HEX BOARD GAME
Authors: Bikmurzin, M. A.
Mazurenko, V. V.
Бикмурзин, М. А.
Мазуренко, В. В.
Issue Date: 2020
Publisher: УрФУ
Citation: Бикмурзин М. А. ПРИМЕНЕНИЕ МЕТОДОВ ГЛУБОКОГО ОБУЧЕНИЯ ДЛЯ ИССЛЕДОВАНИЯ НАСТОЛЬНОЙ ИГРЫ HEX / М. А. Бикмурзин, В. В. Мазуренко // Физика. Технологии. Инновации : тезисы докладов VII Международной молодежной научной конференции, посвященной 100-летию Уральского федерального университета (Екатеринбург, 18–22 мая 2020 г.). — Екатеринбург : УрФУ, 2020. — C. 896-897.
Abstract: Basing on deep learning techniques, we created a neural network agent and trained it to play Hex. The training took place in accordance with modified Google Deep mind training algorithm for Alpha Go Zero.
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/107064
Conference name: VII Международная молодежная научная конференция «Физика. Технологии. Инновации», посвященная 100-летию Уральского федерального университета
Conference date: 18.05.2020-22.05.2020
Origin: Физика. Технологии. Инновации. Тезисы докладов (ФТИ-2020)
Appears in Collections:Конференции, семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
fti_2020_501.pdf228,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.