Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.urfu.ru/handle/10995/101552
Название: Model for determining the competitive identity of cities in a digital economy
Авторы: Lapshina, S. N.
Murzina, P. S.
Fedorov, A. V.
Cherny, T.
Дата публикации: 2020
Издатель: American Institute of Physics Inc.
Библиографическое описание: Model for determining the competitive identity of cities in a digital economy / S. N. Lapshina, P. S. Murzina, A. V. Fedorov, et al. — DOI 10.1063/5.0026919 // AIP Conference Proceedings. — 2020. — Vol. 2293. — 120015.
Аннотация: The term competitive identity of cities was introduced by Enholt [1] when considering the notion of territory marketing. Such an indicator is significant for determining the investment attractiveness of the territorial entity, and as a consequence of the opportunities for the development of the Territory and its directions. The assessment and prospects for the development of territories are determined by a set of indicators that are quite stable in time, then it is necessary to determine how to predict the directions for improving the efficiency of investment policy, including in the transition to the digital economy. © 2020 American Institute of Physics Inc.. All rights reserved.
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/101552
Условия доступа: info:eu-repo/semantics/openAccess
Идентификатор SCOPUS: 85097981624
Идентификатор WOS: 000636709500303
Идентификатор PURE: 352cef5f-7656-42e2-811c-388df9b4ff60
20390366
ISSN: 0094243X
ISBN: 9780735440258
DOI: 10.1063/5.0026919
Располагается в коллекциях:Научные публикации ученых УрФУ, проиндексированные в SCOPUS и WoS CC

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2-s2.0-85097981624.pdf289,33 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.