Skip navigation
Главная
Просмотреть
Разделы
и коллекции
Посмотреть:
По дате
По автору
По заглавию
По тематике
Источники
Справка
Язык
English
русский
Зарегистрированным:
Авторизация
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Авторам
ISSN:
2310-757X
Электронный научный архив УрФУ
Просмотр коллекции по группе - Источники Стратегии развития социальных общностей, институтов и территорий. — Екатеринбург, 2024
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
А
Б
В
Г
Д
Е
Ж
З
И
Й
К
Л
М
Н
О
П
Р
С
Т
У
Ф
Х
Ц
Ч
Ш
Щ
Ъ
Ы
Ь
Э
Ю
Я
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заглавию
по дате публикации
по дате сохранения
Упорядочить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Отображение результатов 1 до 20 из 131
дальше >
Дата публикации
Название
Авторы
2024
Analysis of celebrity endorsements in south Korean cosmetic brand advertising campaigns
Mosienko, T. V.
2024
Analysis of the current development status of China-Russia energy trade and suggestions for future development
Kang, Yunpeng
2024
Analyzing the challenges, opportunities, and roles of private residential real estate development in addressing housing demand in Addis Ababa
Markos, Belayhun Dessie
2024
Assessment of the role of digital marketing platforms for enhancing the marketing sustainability of agribusiness SMES in Russia and Nigeria
Onwusiribe, Ndubuisi Chigozirim
2024
Building and promoting the nation brand of Morocco through cultural diplomacy initiatives
Abbalat, M.
2024
Development of cooperation between Russia and Belarus in the field of small business after 2020
Prezhina, V.
2024
Entrepreneurial affairs between English-speaking African states and Russia
Biktimirov, A.
;
Potapov, V.
2024
Information acquisition and decision making in Chinese tourists' tourism experience in lake Baikal, Russia, in the digital era
Xinru, Gao
;
Astratova, G.
2024
Modern tools of integrated marketing communications in the digital environment: Russian and international experience
Aleshina, P. A.
2024
The rise of XR: assessing the integration of extended reality in advertising campaigns
Ali, Eissa
2024
The role of traditional Chinese medicine in health care economy of China
Mao, Renjie
;
Astratova, G.
;
Wang, Juan
2024
A Study of consumer online purchase intention behavior based on the SOR model and the puffery context
Li, Jiahui
2024
Transformation and upgrading of Sino-Russian trade under EU-Us economic sanctions
Lin, Shengfu
2024
Understanding the correlation between social media usage and travel information seeking behavior among Russian citizens
Marini, Fransiska, Wijaya.
;
Bannykh, G.
2024
Активность и досуг пожилых граждан
Зайцева, Е. В.
;
Воронина, Л. И.
2024
Актуальные вопросы преподавания основ государственного и муниципального управления для студентов УРФУ
Андриенко, С. Ю.
;
Анисимов, В. А.
;
Ермаков, Д. С.
;
Караян, М. Г.
;
Марков, К. В.
;
Соловьев, Н. И.
2024
Анализ изменений, вносимых в законодательство о муниципальной службе РФ
Хламина, Д. О.
;
Барышева, В. А.
2024
Анализ национального проекта «производительность труда» Уральском федеральном округе
Лысов, А. В.
;
Гузачёва, П. А.
;
Соснина, Е. А.
;
Балдина, А. О.
2024
Анализ нормативно-правового регулирования молодежной политики в России и Республике Беларусь
Минченко, Д. В.
;
Певная, М. В.
2024
Анализ потенциала публичного управления для изучения семей
Великанова, Е. А.