Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/99762
Title: Развитие HR-бренда как инструмент привлечения человеческого капилата в организации банковского сектора
Other Titles: DEVELOPMENT OF HR BRAND AS A TOOL FOR ATTRACTING HUMAN CAPILATE IN THE ORGANIZATION OF THE BANKING SECTOR
Authors: Batina, I.
Shvetsova, T.
Батина, И. И.
Швецова, Т. С.
Issue Date: 2021
Publisher: УрФУ
Citation: Батина И. И. Развитие HR-бренда как инструмент привлечения человеческого капилата в организации банковского сектора / И. И. Батина, Т. С. Швецова. — Текст : электронный // Весенние дни науки : сборник докладов Международной конференции студентов и молодых ученых (Екатеринбург, 22–24 апреля 2021 г.). — Екатеринбург : УрФУ, 2021. — C. 1250-1253.
Abstract: The article discusses the features of operation with human capital in the banking sector, discusses modern trends in attracting and retaining human capital. As a separate tool for attracting human capital is the development of an HR brand. The article contains results of a study of the organization's HR brand.
В статье рассматриваются особенности работы с человеческим капиталом в банковском секторе, современные тренды привлечения и удержания человеческого капитала. Отдельное внимание уделено развитию HR-бренда и приводятся результаты исследования HR-бренда организации.
Keywords: HUMAN CAPITAL
HR BRAND
CONTENT ANALYSIS
HR TRENDS
ЧЕЛОВЕЧЕСКИЙ КАПИТАЛ
HR-БРЕНД
КОНТЕНТ-АНАЛИЗ
HR-ТРЕНДЫ
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/99762
Conference name: Международная конференция студентов и молодых ученых «Весенние дни науки»
Conference date: 22.04.2021-24.04.2021
ISBN: 978-5-91256-519-9
Origin: Весенние дни науки. — Екатеринбург, 2021
Appears in Collections:Конференции, семинары, сборники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
978-5-91256-519-9_2021_239.pdf414,26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.