Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10995/39959
Title: Имиджевое агентство как субъект продвижения территории : магистерская диссертация
Other Titles: Image agency promotion as a subject area
Authors: Куклина, Н. Д.
Kuklina, N. D.
metadata.dc.contributor.advisor: Бритвина, И. Б.
Britvina, I. B.
Issue Date: 2016
Citation: Куклина Н. Д. Имиджевое агентство как субъект продвижения территории : магистерская диссертация / Н. Д. Куклина ; Уральский федеральный университет имени первого Президента России Б. Н. Ельцина, Институт государственного управления и предпринимательства, Кафедра интегрированных маркетинговых коммуникаций и брендинга. — Екатеринбург, 2016. — 88 с. — Библиогр.: с. 71-77 (60 назв.).
Abstract: Диссертация содержит описание роли и структуры имиджевого агентства как субъекта продвижения города. Автор анализирует теории трактовки понятия «имидж». Автор выделяет типологию имиджевых агентств в России и в Екатеринбурге. Автор разработал функциональную структуру агентства по продвижению Екатеринбурга.
The dissertation contains a description of the role and structure of image agencies as a subject of promotion of the city. The author analyzes the theory of interpretation of the "image" of the concept. The author identifies the typology of image agencies in Russia and in Yekaterinburg. The author has developed a functional structure of the Agency for promotion of Yekaterinburg.
Keywords: MASTER'S THESIS
МАГИСТЕРСКАЯ ДИССЕРТАЦИЯ
ИМИДЖ
ПРОДВИЖЕНИЕ
АГЕНТСТВО
ГЕОБРЕНДИНГ
IMAGE
PROMOTION
AGENCY
PLACE BRENDING
URI: http://hdl.handle.net/10995/39959
metadata.dc.rights: Предоставлено автором на условиях простой неисключительной лицензии
License text: http://hdl.handle.net/10995/31612
Appears in Collections:Магистерские диссертации

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
m_th_n.d.kuklina_2016.pdf631,9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.