Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/35043
Title: Роль социального партнерства в региональном брендинге
Other Titles: The role of social partnership in creating brand of the region
Authors: Зайцева, И. Г.
Zaytseva, I.
Issue Date: 2015
Publisher: Издательство Уральского университета
Citation: Зайцева И. Г. Роль социального партнерства в региональном брендинге / И. Г. Зайцева // Брендинг малых и средних городов России: опыт, проблемы, перспективы. 2015 : материалы междунар. науч.-практ. конф. (г. Екатеринбург, 24 апреля 2015 г.). — Екатеринбург : Изд-во Урал. ун-та, 2015. — С. 123-125.
Abstract: В статье речь идет о роли социального партнерства при создании бренда региона. Успешные бренды территорий создаются там, где власть пересматривает свои методы, решает проблемы и внедряет инновации.
The article focuses on the role of social partnership in creating brand of the region. Successful and effective brands of territories are created where the government revises its methods, solves problems and implements innovations. On the example of the Perm regional branding we can trace the role of power in the formation of the branding area, as well as the influence of branding on the effectiveness of regional policy.
Keywords: БРЕНДИНГ
РЕГИОНАЛЬНЫЙ БРЕНД
БРЕНДИНГ ТЕРРИТОРИИ
СОЦИАЛЬНОЕ ПАРТНЕРСТВО
РЕГИОНАЛЬНАЯ ПОЛИТИКА
ПЕРМСКИЙ КУЛЬТУРНЫЙ ПРОЕКТ
BRANDING
REGIONAL BRAND
SOCIAL PARTNERSHIP
REGIONAL POLICY
THE BRAND STRATEGY
THE PERM CULTURAL PROJECT
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/35043
Conference name: Международная научно-практическая конференция «Брендинг малых и средних городов России: опыт, проблемы, перспективы»
Conference date: 24.04.2015
ISBN: 978-5-7996-1510-9
Origin: Брендинг малых и средних городов России: опыт, проблемы, перспективы. — Екатеринбург, 2015.
Appears in Collections:Конференции, семинары, сборники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
brcy-2015-30.pdf394,9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.