Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.urfu.ru/handle/10995/28047
Title: | Об адаптации учебных программ прикладного бакалавриата в технических вузах |
Other Titles: | To adapt the curriculum to applied undergraduate in technical universities |
Authors: | Дорошенко, В. А. Запарий, В. В. Doroshenko, V. A. Zapariy, V. V. |
Issue Date: | 2014 |
Citation: | Дорошенко В. А. Об адаптации учебных программ прикладного бакалавриата в технических вузах / В. А. Дорошенко, В. В. Запарий // Известия Уральского федерального университета. Сер. 1, Проблемы образования, науки и культуры. — 2014. — № 4 (132). — С. 154-162. |
Abstract: | Рассматриваются вопросы организации и учебно-методического обеспечения прикладного бакалавриата — новой формы обучения в вузах по направлениям производственно-технического профиля. Оцениваются результаты внедрения данной формы в учебных заведениях, принявших участие в эксперименте, проводимом в рамках конкурсного отбора вузов и колледжей РФ. The article deals with the issue of organization, educational, and methodical support of applied undergraduate - the new forms of training in higher educational institutions of the technological profile. The results of this form are presented at schools that participated in the experiment, which was conducted as a part of the selection process. |
Keywords: | ПРИКЛАДНОЙ БАКАЛАВРИАТ УЧЕБНЫЕ ПРОГРАММЫ АДАПТАЦИЯ РЕЗУЛЬТАТЫ ЭКСПЕРИМЕНТА APPLIED BACHELOR DEGREE PROGRAMS TRAINING PROGRAMS ADAPTATION RESULTS OF THE EXPERIMENT |
URI: | http://elar.urfu.ru/handle/10995/28047 |
Origin: | Известия Уральского федерального университета. Сер. 1, Проблемы образования, науки и культуры. 2014. № 4 (132) |
Appears in Collections: | Известия Уральского федерального университета. Серия 1. Проблемы образования, науки и культуры |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
iurp-2014-132-18.pdf | 160,07 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.