Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10995/24746
Title: Место и роль дисциплины «Современная научная картина мира» в системе подготовки студентов в медицинском вузе
Other Titles: The place and role of «Modern scientific sight to the world» discipline in the system of higher professional medical education
Authors: Axsenova, V. I.
Pervukhin, N. A.
Shklyar, T. F.
Teleshev, V. A.
Blyakhman, F. A.
Аксенова, В. И.
Issue Date: 2014
Citation: Аксенова В. И. Место и роль дисциплины «Современная научная картина мира» в системе подготовки студентов в медицинском вузе [Электронный ресурс] / В. И. Аксенова // Новые образовательные технологии в вузе : материалы XI международной научно-методической конференции. — Екатеринбург, 2014. — Режим доступа: http://hdl.handle.net/10995/24746.
Abstract: This paper addresses the aspects of a new educational paradigm application in the institute of higher medical education by means of the Modern scientific sight to the world discipline. The teaching forms the top life priorities of students, and it solves worldview problems in the interests of nature and human harmonious coexistence.
Рассмотрены аспекты реализации новой образовательной парадигмы в медицинском вузе посредством дисциплины «Современная научная картина мира». Преподавание направлено на формирование у студентов высших жизненных приоритетов личности и решение мировоззренческих проблем в интересах гармоничного сосуществования природы и человека.
URI: http://hdl.handle.net/10995/24746
Conference name: XI международная научно-методическая конференция «Новые образовательные технологии в вузе»
Conference date: 18.02.2014-20.02.2014
RSCI ID: https://elibrary.ru/item.asp?id=22431290
Origin: Новые образовательные технологии в вузе (HOTB-2014). — Екатеринбург, 2014
Appears in Collections:Новые образовательные технологии в вузе (НОТВ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
notv-2014-003.pdf403,48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.