Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10995/22434
Title: Туризм и бренд современного региона
Other Titles: Tourism and brand of modern region
Authors: Тулупов, В. В.
Tulupov, V.
Issue Date: 2013
Citation: Тулупов В. В. Туризм и бренд современного региона / В. В. Тулупов // Брендинг малых и средних городов России: опыт, проблемы, перспективы. — Екатеринбург : УрФУ, 2013. — С. 124-127.
Abstract: Краткий обзор туристических ресурсов Воронежской области.
A brief overview of the tourism resources of the Voronezh region.
Keywords: ВОРОНЕЖ
ТУРИЗМ
VORONEZH
TOURISM RESOURCES
URI: http://hdl.handle.net/10995/22434
Conference name: Брендинг малых и средних городов: опыт, проблемы, перспективы
Conference date: 28.03.2013-29.03.2013
Origin: Брендинг малых и средних городов: опыт, проблемы, перспективы. — Екатеринбург : УрФУ, 2013.
Appears in Collections:Конференции, семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
geobrand-2013-25.pdf89,88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.