Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/22432
Title: Геобренд Калининграда: поиск драйвера и системная модель коммуникации
Other Titles: Place brand of Kaliningrad: search for the driver and the system model of communication
Authors: Смирнова, Е. А.
Smirnova, E.
Issue Date: 2013
Citation: Смирнова Е. А. Геобренд Калининграда: поиск драйвера и системная модель коммуникации / Е. А. Смирнова // Брендинг малых и средних городов России: опыт, проблемы, перспективы. — Екатеринбург : УрФУ, 2013. — С. 113-117.
Abstract: Представлен проект «Калининград: город философии». Практическая основа проекта — аудит по моделям «Cerise Revait» и «Anholt-GfK», а также зондажный опрос жителей Калининграда и других регионов РФ.
In the article the project «Kaliningrad: a city of philosophy» is presented. One of the main issues is a search for a driver for the Kaliningrad brand. The practical foundation for project is an audit based on models «Cerise Revait» and «Anholt-GfK», as well as the benchmark survey of citizens of Kaliningrad and other regions of the Russian Federation.
Keywords: КАЛИНИНГРАД
ДРАЙВЕР
ФУНДАМЕНТАЛЬНЫЙ МИФ
ДНК-КОД БРЕНДА
KALININGRAD
DRIVER
FUNDAMENTAL MYTH
DNA CODE OF BRAND
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/22432
Conference name: Брендинг малых и средних городов: опыт, проблемы, перспективы
Conference date: 28.03.2013-29.03.2013
Origin: Брендинг малых и средних городов: опыт, проблемы, перспективы. — Екатеринбург : УрФУ, 2013.
Appears in Collections:Конференции, семинары, сборники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
geobrand-2013-23.pdf95,42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.