Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/19265
Title: Правовое регулирование рекламной деятельности: научно-исследовательский аспект
Other Titles: Legal regulation of advertising activity: research aspect
Authors: Фещенко, Л. Г.
Feshchenko, L. G.
Issue Date: 2010
Citation: Фещенко Л. Г. Правовое регулирование рекламной деятельности: научно-исследовательский аспект / Л. Г. Фещенко // Известия Уральского государственного университета. Сер. 1, Проблемы образования, науки и культуры. — 2010. — N 3 (78). — С. 187-191.
Abstract: Статья представляет собой обзор диссертаций по правовому регулированию рекламной деятельности за 20 лет. Обзор включает 26 кандидатских и 2 докторские диссертации. Информационный повод - пятнадцатилетие первого закона «О рекламе». Актуальность исследования определяется значимостью правовой культуры для теории и практики рекламы.
The article represents the review of dissertations on legal regulation of advertising activity for 20 years. The review includes 26 candidate dissertations and 2 theses for a doctor's degree. An information occasion - fifteenth anniversary of the first law «About advertising». The research of legal culture of relations in advertising has theoretical and practical importance.
Keywords: ДИССЕРТАЦИОННЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ ПО РЕКЛАМЕ
ПРАВОВОЕ РЕГУЛИРОВАНИЕ РЕКЛАМЫ
РЕКЛАМНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ
DISSERTATIONAL RESEARCHES ON ADVERTISING
LEGAL REGULATION OF ADVERTISING
ADVERTISING ACTIVITY
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/19265
RSCI ID: https://elibrary.ru/item.asp?id=15199231
Origin: Известия Уральского государственного университета. Сер. 1, Проблемы образования, науки и культуры. 2010. N 3 (78)
Appears in Collections:Известия Уральского федерального университета. Серия 1. Проблемы образования, науки и культуры

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
iurp-2010-78-22.pdf82,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.