Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/121183
Title: C-H/C-H COUPLING OF 4H-IMIDAZOLE-3 OXIDES WITH INDOLES IN THE SYNTHESIS OF BIFUNCTIONAL AZAHETEROCYCLIC DERIVATIVES
Authors: Vaskina, N. F.
Nikiforov, E. A.
Moseev, T. D.
Varaksin, M. V.
Mazhukin, D. G.
Tikhonov, A. Ya.
Charushin, V. N.
Chupakhin, O. N.
Issue Date: 2022
Publisher: Индивидуальный предприниматель Шестакова Екатерина Вячеславовна
Citation: C-H/C-H COUPLING OF 4H-IMIDAZOLE-3 OXIDES WITH INDOLES IN THE SYNTHESIS OF BIFUNCTIONAL AZAHETEROCYCLIC DERIVATIVES / N. F. Vaskina, E. A. Nikiforov, T. D. Moseev, M. V. Varaksin, D. G. Mazhukin, A. Ya. Tikhonov, V. N. Charushin, O. N. Chupakhin // Современные синтетические методологии для создания лекарственных препаратов и функциональных материалов (MOSM 2022) : VI Международная научно-практическая конференция : материалы и доклады (Екатеринбург, 7–11 ноября 2022 г.). — Екатеринбург : Индивидуальный предприниматель Шестакова Екатерина Вячеславовна, 2022. — I-28. — [С. 79].
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/121183
Conference name: VI Международная научно-практическая конференция "Современные синтетические методологии для создания лекарственных препаратов и функциональных материалов" (MOSM 2022)
6th International Conference «Modern Synthetic Methodologies for Creating Drugs and Functional Materials » (MOSM 2022)
Conference date: 07.11.2022-11.11.2022
ISBN: 978-5-6044427-6-0
metadata.dc.description.sponsorship: The study was carried out with the financial support of the Russian Science Foundation as a part of a research project 20-43-01004.
RSCF project card: 20-43-01004
Origin: Современные синтетические методологии для создания лекарственных препаратов и функциональных материалов (MOSM 2022). — Екатеринбург, 2022
Appears in Collections:Конференции, семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
978-5-6044427-6-0_2022_054.pdf429,52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.