Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/99507
Title: Инновационный маркетинг в качестве инновационного проекта
Other Titles: INNOVATIVE MARKETING AS AN INNOVATIVE PROJECT
Authors: Червякова, Т. А.
Issue Date: 2016
Publisher: УрФУ
Citation: Червякова Т. А. Инновационный маркетинг в качестве инновационного проекта / Т. А. Червякова // Физика. Технологии. Инновации : тезисы докладов III Международной молодежной научной конференции (Екатеринбург, 16–20 мая 2016 г.). — Екатеринбург : УрФУ, 2016. — C. 691-692.
Abstract: Innovative marketing is a part of commercialization. It demands new strategies and techniques for achieving organizational goals, so we can compare the marketing of innovations with innovative project to understand how an integrated approach contributes the innovation’s development.
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/99507
Conference name: III Международная молодежная научная конференция «Физика. Технологии. Инновации»
Conference date: 16.05.2016-20.05.2016
Origin: Физика. Технологии. Инновации (ФТИ-2016). — Екатеринбург, 2016
Appears in Collections:Конференции, семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
fti_2016_435.pdf278,24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.