Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/99493
Title: Франчайзинг
Other Titles: FRANCHISING
Authors: Понькина, А. А.
Issue Date: 2016
Publisher: УрФУ
Citation: Понькина А. А. Франчайзинг / А. А. Понькина // Физика. Технологии. Инновации : тезисы докладов III Международной молодежной научной конференции (Екатеринбург, 16–20 мая 2016 г.). — Екатеринбург : УрФУ, 2016. — C. 670-672.
Abstract: This article describes the advantages of buying and selling a franchise, and effectiveness of the relationship in a franchise system. There are identified and substantiated the main advantages of franchising as a way organization of business.
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/99493
Conference name: III Международная молодежная научная конференция «Физика. Технологии. Инновации»
Conference date: 16.05.2016-20.05.2016
Origin: Физика. Технологии. Инновации (ФТИ-2016). — Екатеринбург, 2016
Appears in Collections:Конференции, семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
fti_2016_422.pdf314,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.