Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10995/86177
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЮжакова, А. И.ru
dc.contributor.authorБоронина, Л. Н.ru
dc.contributor.authorYuzhakova, A.en
dc.contributor.authorBoronina, L.en
dc.date.accessioned2020-07-14T07:28:22Z-
dc.date.available2020-07-14T07:28:22Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЮжакова А. И. Некоммерческое партнерство как форма интеграции субъектов муниципального продовольственного рынка / А. И. Южакова, Л. Н. Боронина. — Текст : непосредственный // Стратегии развития социальных общностей, институтов и территорий : материалы VI Международной научно-практической конференции (Екатеринбург, 27-28 апреля 2020 г.) : в двух томах. — Издательство Уральского университета : Екатеринбург , 2020. — Т. 1. — С. 331-336.ru
dc.identifier.isbn978-5-7996-3052-2-
dc.identifier.isbn978-5-7996-3053-9 (Т. 1)-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10995/86177-
dc.description.abstractThe relevance of the chosen research topic is due to the fact that the development of the food market is very significant. The food market, as a place of sale of essential goods, plays an important role in the socio-economic development of the municipality [3]. Local self-government bodies should contribute to the development of food market entities, which can also serve as various associations of citizens [3]. How do I establish interaction between local governments and these associations? How to ensure favorable and equal competition conditions for all economic entities in the food market? The article analyzes various forms of integration of food market entities, presents the results of evaluating the prospective potential of one of the possible associations of citizens in the food market – a strategic non-commercial partnership of local networks and local producers. The authors ' conclusions and recommendations are based on the results of statistical data analysis, marketing research, regular customer surveys, and expert interviews with representatives of food market entities.en
dc.description.abstractВ статье осуществлен анализ различных форм интеграции субъектов продовольственного рынка, представлены результаты оценки перспективного потенциала одного из возможных объединений граждан на продовольственном рынке – стратегического некоммерческого партнерства локальных сетей и местных производителей. Выводы и рекомендации авторов основаны на результатах анализа статистических данных, маркетингового исследования, опроса постоянных покупателей и экспертного интервью с представителями субъектов продовольственного рынка.ru
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.language.isoruen
dc.publisherИздательство Уральского университетаru
dc.relation.ispartofСтратегии развития социальных общностей, институтов и территорий. Т. 1. — Екатеринбург, 2020ru
dc.subjectПРОДОВОЛЬСТВЕННЫЙ РЫНОКru
dc.subjectМУНИЦИПАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕru
dc.subjectФОРМА ИНТЕГРАЦИИru
dc.subjectНЕКОММЕРЧЕСКОЕ ПАРТНЕРСТВОru
dc.subjectПРОЕКТru
dc.subjectИССЛЕДОВАНИЕru
dc.subjectFOOD MARKETen
dc.subjectMUNICIPAL UNITen
dc.subjectFORM OF INTEGRATIONen
dc.subjectNON-COMMERCIAL PARTNERSHIPen
dc.subjectPROJECTen
dc.subjectRESEARCHen
dc.titleНекоммерческое партнерство как форма интеграции субъектов муниципального продовольственного рынкаru
dc.title.alternativeNON-COMMERCIAL PARTNERSHIP AS A FORM OF INTEGRATION ENTITIES IN CITY FOOD MARKETen
dc.typeConference Paperen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjecten
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionen
dc.conference.nameVI Международная научно-практическая конференция «Стратегии развития социальных общностей, институтов и территорий»ru
dc.conference.date27.04.2020-28.04.2020-
dc.identifier.rsihttps://elibrary.ru/item.asp?id=43794655-
local.description.firstpage331-
local.description.lastpage336-
Appears in Collections:Конференции, семинары, сборники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
978-5-7996-3053-9_2020_072.pdf106,38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.