Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://elar.urfu.ru/handle/10995/82774
Название: | The Pedagogical Potential of Auditory Culture |
Авторы: | Kazakova, S. V. |
Дата публикации: | 2018 |
Издатель: | Knowledge E |
Библиографическое описание: | Kazakova S. V. The Pedagogical Potential of Auditory Culture / S. V. Kazakova // Facets of Culture in the Age of Social Transition : Proceedings of the All-Russian Research Conference (Ekaterinburg, Russia, 23–24 March, 2018). – Dubai : Knowledge E, 2018. – KnE Engineering, 3 (8). – pp. 193-198. – DOI 10.18502/keg.v3i8.3633 |
Аннотация: | The article reveals the pedagogical potential of the auditory culture, gives definitions of the terms `auditory social culture' and `auditory personal culture', and explores the significance of the auditory culture in harmonizing the sound environment. The author outlines the structure and the content of pedagogical approach required to develop auditory culture of elementary students. |
Ключевые слова: | SOUND ENVIRONMENT AUDITORY CULTURE PEDAGOGICAL POTENTIAL OF AUDITORY CULTURE FORMATION OF AUDITORY CULTURE TEACHING METHODOLOGY JUNIOR SCHOOL CHILDREN |
URI: | http://elar.urfu.ru/handle/10995/82774 |
Условия доступа: | Creative Commons Attribution License |
Текст лицензии: | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |
Конференция/семинар: | All-Russian Research Conference with International Participation «Facets of Culture in the Age of Social Transition» |
Дата конференции/семинара: | 23.03.2018-24.03.2018 |
Идентификатор WOS: | WOS:000469505200034 |
ISSN: | 2518-6841 |
DOI: | 10.18502/keg.v3i8.3633 |
Источники: | All-Russian Research Conference with International Participation «Facets of Culture in the Age of Social Transition». — Ekaterinburg, 2018 |
Располагается в коллекциях: | Конференции, семинары |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
10.18502_keg.v3i8.3633.pdf | 302,65 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Лицензия на ресурс: Лицензия Creative Commons