Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/74066
Title: Внедрение проектного обучения в УралЭНИН
Other Titles: INTRODUCTION OF PROJECT TRAINING IN UralENIN
Authors: Волкова, Ю. В.
Волкова, А. А.
Issue Date: 2019
Publisher: ИТОО УрФУ
Citation: Волкова Ю. В. Внедрение проектного обучения в УралЭНИН / Ю. В. Волкова, А. А. Волкова // Глобальная конференция по технологиям в образовании EdCRUNCH Ural: новые образовательные технологии в вузе — 2019 : сборник статей участников конференции (Екатеринбург, 24-26 апреля). — Екатеринбург: ИТОО УрФУ, 2019. — С. 48-53.
Abstract: The article describes the results of launching the course "Introduction to project activity" for the first course bachelors of the educational program "Power system". The format of classes, the way of presenting the activity results, the plan of students’ work are given. The problems identified during the course are described.
В статье описаны результаты внедрения курса «Введение в проектную деятельность» для бакалавров I курса образовательной программы «Теплоэнергетика». Приведен формат занятий, способ представления результатов деятельности, план работы студентов. Описаны проблемы, которые были выявлены в процессе реализации данного курса.
Keywords: PROJECT TRAINING
ENGINEERING LEARNING
COLLABORATIVE LEARNING
PROBLEM-BASED LEARNING
ПРОЕКТНОЕ ОБУЧЕНИЕ
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/74066
Conference name: Глобальная конференция по технологиям в образовании EdCRUNCH Ural: новые образовательные технологии в вузе – 2019
Conference date: 24.04.2019-26.04.2019
Origin: EdCRUNCH Ural: новые образовательные технологии в вузе – 2019. — Екатеринбург, 2019
Appears in Collections:Новые образовательные технологии в вузе (НОТВ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
edcrunch_2019_009.pdf627,18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.