Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10995/54293
Title: Практика применения балльно-рейтинговой системы как средства повышения качества обучения
Other Titles: Practice of implementation of module-rating system as a means of improvement of quality of education
Authors: Aksenova, V. I.
Shklyar, T. F.
Andreeva, A. V.
Pervukhin, N. A.
Аксенова, В. И.
Шкляр, Т. Ф.
Андреева, А. В.
Первухин, Н. А.
Issue Date: 2017
Publisher: УрФУ
Citation: Практика применения балльно-рейтинговой системы как средства повышения качества обучения / В. И. Аксенова, Т. Ф. Шкляр, А. В. Андреева, Н. А. Первухин // EDCRUNCH Ural: новые образовательные технологии в вузе : материалы международной научно-методической конференции (НОТВ-2017). — Екатеринбург: УрФУ, 2017. — C. 34-39. — Режим доступа: http://hdl.handle.net/10995/54293
Abstract: The article presents quantitative criteria of closeness of connection of indicators of mastering the subject of 'Health and Safety' by the students of the Ural State Law University with the use of module-rating system, there is an analysis of indicators of quality of education.
В статье приведены количественные критерии тесноты связи между показателями освоения дисциплины «Современная научная картина мира» студентами УГМУ с использованием балльно-рейтинговой системы, представлен анализ показателей качества обучения.
Keywords: EVALUATION OF QUALITY OF EDUCATION
RATING
FINAL ASSESSMENT
MIDTERM ASSESSMENT
БАЛЛЬНО-РЕЙТИНГОВАЯ СИСТЕМА
ОЦЕНКА КАЧЕСТВА ОБУЧЕНИЯ
РЕЙТИНГ
ИТОГОВЫЙ КОНТРОЛЬ
ПРОМЕЖУТОЧНЫЙ КОНТРОЛЬ
URI: http://hdl.handle.net/10995/54293
Conference name: Международная научно-методическая конференция «EDCRUNCH Ural: новые образовательные технологии в вузе – 2017»
Conference date: 25.04.2017-27.04.2017
Origin: EDCRUNCH Ural: новые образовательные технологии в вузе – 2017. — Екатеринбург, 2017
Appears in Collections:Новые образовательные технологии в вузе (НОТВ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
notv_2017_05.pdf539,01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.