Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.urfu.ru/handle/10995/45126
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дьячкова, М. А. | ru |
dc.contributor.author | Бессонова, Г. В. | ru |
dc.contributor.author | Dyachkova, M. A. | en |
dc.contributor.author | Bessonova, G. V. | en |
dc.date.accessioned | 2017-03-06T15:52:12Z | - |
dc.date.available | 2017-03-06T15:52:12Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Дьячкова М. А. Детская литература и ее педагогический потенциал / М. А. Дьячкова, Г. В. Бессонова // Вопросы образования : история, теория, практика : Сборник научных статей. В 2-х частях / науч. ред. М. А. Дьячкова, отв. ред. О. Н. Томюк. — Екатеринбург: [УрГПУ], 2016. — Ч. 1. — С. 100-104. | ru |
dc.identifier.isbn | 978-5-7186-0775-8 | - |
dc.identifier.isbn | 978-5-7186-0783-3 | - |
dc.identifier.uri | http://elar.urfu.ru/handle/10995/45126 | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | en |
dc.language.iso | ru | en |
dc.publisher | Уральский государственный педагогический университет | ru |
dc.relation.ispartof | Вопросы образования : история, теория, практика. Ч. 1. — Екатеринбург, 2016. | ru |
dc.subject | EDUCATION | en |
dc.subject | PEDAGOGY | en |
dc.subject | CHILDREN'S LITERATURE | en |
dc.subject | ОБРАЗОВАНИЕ | ru |
dc.subject | ПЕДАГОГИКА | ru |
dc.subject | ДЕТСКАЯ ЛИТЕРАТУРА | ru |
dc.title | Детская литература и ее педагогический потенциал | ru |
dc.type | Article | en |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | en |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | en |
dc.identifier.rsi | https://elibrary.ru/item.asp?id=28887571 | - |
dc.contributor.subdepartment | Департамент философии | ru |
local.description.firstpage | 100 | - |
local.description.lastpage | 104 | - |
Appears in Collections: | Публикации сотрудников |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Education_issues_1_2016_24.pdf | 501,87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.