Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/44519
Title: Marketing strategy of Budapest
Authors: Akosh Sekey
Issue Date: 2016
Publisher: Издательство Уральского университета
Citation: Akosh Sekey. Marketing strategy of Budapest / Akosh Sekey // Стратегии развития социальных общностей, институтов и территорий : материалы II Международн. науч.-практ. конф. Екатеринбург, 18–20 апреля 2016 г. : в 2-х т. — Екатеринбург : Изд-во Урал. ун-та, 2016.— Т. 2. — С. 74-78.
Abstract: The main idea of the article is the Marketing strategy of Budapest, which will be worked for 2014-2015. The article deals with the features of development central strategic campaigns which aim to create the geobrand. Central tactical product communication founded on the Budapest marketing campaign. The features of development marketing activity conducted in far-off, emerging source markets, attracts tourists and business.
Keywords: MARKETING
PLAN
COMMUNICATION
BRAND
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/44519
Conference name: II Международная научно-практическая конференция «Стратегии развития социальных общностей, институтов и территорий»
Conference date: 18.04.2016-20.04.2016
RSCI ID: https://elibrary.ru/item.asp?id=29008172
ISBN: 978-5-7996-1952-7
978-5-7996-1971-8 (т. 2)
Origin: Стратегии развития социальных общностей, институтов и территорий. Т. 2. — Екатеринбург, 2016.
Appears in Collections:Конференции, семинары, сборники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
srsoit_2016_2_023.pdf470,7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.