Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.urfu.ru/handle/10995/35030
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorUrquijo Isoard, B. deen
dc.date.accessioned2015-11-12T11:34:02Z-
dc.date.available2015-11-12T11:34:02Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationUrquijo Isoard B. de. City Branding and multicultural studies: a study of the inhabitants' image of Cuernavaca, Mexico using a quantitative approach and online surveys / B. de Urquijo Isoard // Брендинг малых и средних городов России: опыт, проблемы, перспективы. 2015 : материалы междунар. науч.-практ. конф. (г. Екатеринбург, 24 апреля 2015 г.). — Екатеринбург : Изд-во Урал. ун-та, 2015. — С. 82-84.ru
dc.identifier.isbn978-5-7996-1510-9-
dc.identifier.urihttp://elar.urfu.ru/handle/10995/35030-
dc.description.abstractCuernavaca has always hold a positive image as a touristic destination and a good place to raise your children, however this has changed in the last decade. Drug war and corruption have made of Cuernavaca one of the most dangerous cities in Mexico. The local government has focused on trying to fix Cuernavaca's image for national and international tourists but has forgotten of its inhabitants. On this study we focused on this group: the people living in Cuernavaca for more than ten years and we found that the image hold by them and the image projected by the government are opposite. Here we present an insight of Cuernavaca's inhabitants thoughts and feelings regarding their city and how the government can use this information to work on better public policies so the projected and perceived image of Mexico internally and externally will be more positive and consistent.en
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.language.isoenen
dc.publisherИздательство Уральского университетаru
dc.relation.ispartofБрендинг малых и средних городов России: опыт, проблемы, перспективы. — Екатеринбург, 2015.ru
dc.subjectLATIN AMERICAen
dc.subjectMEXICOen
dc.subjectPLACE BRANDINGen
dc.subjectNEGATIVE IMAGES OF CITIESen
dc.titleCity Branding and multicultural studies: a study of the inhabitants' image of Cuernavaca, Mexico using a quantitative approach and online surveysen
dc.typeConference Paperen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjecten
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionen
dc.conference.nameМеждународная научно-практическая конференция «Брендинг малых и средних городов России: опыт, проблемы, перспективы»ru
dc.conference.date24.04.2015-
local.contributor.departmentДепартамент маркетинговых коммуникаций и брендингаru
Располагается в коллекциях:Конференции, семинары, сборники

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
brcy-2015-19.pdf273,65 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.