Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10995/33195
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСкосарь, Е. О.ru
dc.contributor.authorШилов, В. А.ru
dc.contributor.authorШварц, Д. Л.ru
dc.date.accessioned2015-09-19T14:36:15Z-
dc.date.available2015-09-19T14:36:15Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСкосарь Е. О. Моделирование температурных условий прокатки длинномерных рельсов на универсальном рельсобалочном стане / Е. О. Скосарь, В. А. Шилов, Д. Л. Шварц // Инновационные технологии в металлургии и машиностроении : материалы 6-й международной молодежной научно-практической конференции «Инновационные технологии в металлургии и машиностроении. Уральская научно-педагогическая школа имени профессора А. Ф. Головина», [г. Екатеринбург, 29 октября - 1 ноября 2012 г.]. — Екатеринбург : Изд-во Урал. ун-та, 2012. — С. 645-649.ru
dc.identifier.isbn978-5-7996-0764-7-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10995/33195-
dc.identifier.urihttps://elar.urfu.ru/handle/10995/33195en
dc.description.abstractThe estimation of the roughen distribution of the metal temperature in length and cross section of a peal at rolling rail R65 on universal rail-beam mill. Calculation and modeling of temperature to give consideration to the DEFORM-3D, adapted to the rogue rolling conditions, taking into account the loss of heat radiation and heating of metal from the strain. Temperature exercise negatively influence on mechanical properties and straightforwardness rails. Depending on distribution of the metal temperature in length and cross section of a peal can be arranged heat treatment either in water mixture or water-air mixture.en
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.language.isoruen
dc.publisherИздательство Уральского университетаru
dc.relation.ispartofИнновационные технологии в металлургии и машиностроении. — Екатеринбург, 2012.ru
dc.titleМоделирование температурных условий прокатки длинномерных рельсов на универсальном рельсобалочном станеru
dc.title.alternativeSimulation of temperatyre conditions for rolling long-length rail on universal rail-beam millen
dc.typeConference Paperen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjecten
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionen
dc.conference.name6-я международная молодежная научно-практическая конференция «Инновационные технологии в металлургии и машиностроении. Уральская научно-педагогическая школа имени профессора А. Ф. Головина»ru
dc.conference.date29.10.2012-01.11.2012-
Appears in Collections:Конференции, семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
itvmim_2012_124.pdf1,55 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.