Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.urfu.ru/handle/10995/32844Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Чепчугова, О. В. | ru |
| dc.date.accessioned | 2015-09-05T19:12:08Z | - |
| dc.date.available | 2015-09-05T19:12:08Z | - |
| dc.date.issued | 2014 | - |
| dc.identifier.citation | Чепчугова О. В. Роль исторического знания в развитии личности / О. В. Чепчугова // Культура и экология — основы устойчивого развития России. Приоритет культуры в образовании и науке : материалы Международного форума (г. Екатеринбург, 14–15 апреля 2014 г.). — Екатеринбург : [УрФУ], 2014. — С. 105-108. | ru |
| dc.identifier.isbn | 978-5-8295-0204-1 | - |
| dc.identifier.uri | http://elar.urfu.ru/handle/10995/32844 | - |
| dc.description.abstract | The article presents methods of activating the cognitive interest in the study of Humanities, in particular the study of history in the College; it is shown the influence of history and culture on personality development. | en |
| dc.format.mimetype | application/pdf | en |
| dc.language.iso | ru | en |
| dc.publisher | Уральский федеральный университет | ru |
| dc.relation.ispartof | Культура и экология — основы устойчивого развития России. Приоритет культуры в образовании и науке. — Екатеринбург, 2014 | ru |
| dc.title | Роль исторического знания в развитии личности | ru |
| dc.type | Conference Paper | en |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/conferenceObject | en |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | en |
| dc.conference.name | Международный форум «Культура и экология — основы устойчивого развития России. Приоритет культуры в образовании и науке» | ru |
| dc.conference.date | 14.04.2014-15.04.2014 | - |
| dc.contributor.subdepartment | Департамент гуманитарного образования студентов инженерно-технических направлений | ru |
| Appears in Collections: | Конференции, семинары | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| kie_2014_23.pdf | 56,99 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.