Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.urfu.ru/handle/10995/26586
Title: Blended learning in philological education in the medical university
Смешанная форма обучения в рамках филологического образования в медицинском вузе
Authors: Mitrofanova, K. A.
Митрофанова, К. А.
Issue Date: 2013
Citation: Митрофанова К. А. Смешанная форма обучения в рамках филологического образования в медицинском вузе [Электронный ресурс] / К. А. Митрофанова // Новые образовательные технологии в вузе : материалы X международной научно-методической конференции. — Екатеринбург, 2013. — Режим доступа: http://elar.urfu.ru/handle/10995/26586.
Abstract: Blended learning was introduced to teach an elective humanities course “Intercultural Communication” in the Medical University. This subject is one of the components of philological education for medical students. The study results and students’ feedback concerning this course were obtained.
Внедрена смешанная форма обучения для преподавания элективного гуманитарного курса «Межкультурная коммуникация» в медицинском вузе. Данная дисциплина является одним из компонентов филологического образования студентов-медиков. Получены результаты опытного обучения и проанализированы отзывы студентов о преподаваемой дисциплине.
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/26586
Conference name: X международная научно-методическая конференция «Новые образовательные технологии в вузе»
Conference date: 06.02.2013-08.02.2013
Origin: Новые образовательные технологии в вузе (HOTB-2013). — Екатеринбург, 2013
Appears in Collections:Новые образовательные технологии в вузе (НОТВ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
notv_2013_133.pdf258,29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.