Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10995/26450
Title: Масштабность мышления слушателя MBA как критерий бизнес-школы
Other Titles: MBA student's scale of thinking of as a criterion of a business school
Authors: Панов, А. И.
Сазанович, А. Н.
Panov, A. I.
Sazanovich, A. N.
Issue Date: 2009
Citation: Панов А. И. Масштабность мышления слушателя MBA как критерий бизнес-школы / А. И. Панов, А. Н. Сазонович // Университетское управление: практика и анализ. — 2009. — № 6. — С. 52-57.
Abstract: Делается попытка сопоставления возможностей человека с его намерениями. Проанализирован процесс развития и расширения масштаба мышления у менеджера в процессе обучения в бизнес-школе. Качество обучения при этом становится критерием подготовки современных управленцев. Соотнесение уровня профессионализма с уровнем мышления - краеугольный камень в бизнес-образовании по программам МВА. Статья предназначена для всех инициативных людей, озабоченных своим и государственным будущим.
In article an attempt of comparison between person possibilities with its expectancies is made. The development and expansion process of manager's thinking scale during the study process at business school is analyzed. Quality of training becomes criterion for modern managers. And as a whole it characterizes the training structure. Correlation of professionalism level with level of thinking is a corner stone in a business education and МВА programs. Particularly the article is devoted for all initiative people, anxious about there own and country's future.
Keywords: MBA PROGRAM PARTICIPANT/STUDENT
NATIONAL LEADER
BUSINESS-EDUCATION
СЛУШАТЕЛЬ МВА
НАЦИОНАЛЬНЫЙ ЛИДЕР
БИЗНЕС-ОБРАЗОВАНИЕ
URI: http://hdl.handle.net/10995/26450
RSCI ID: https://elibrary.ru/item.asp?id=13502908
ISSN: 1999-6640
Origin: Университетское управление: практика и анализ. 2009. № 6
Appears in Collections:Университетское управление: практика и анализ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
unup-2009-06-10.pdf185,09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.