Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/25754
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКотляревская, И. В.ru
dc.contributor.authorМальцева, Ю. А.ru
dc.contributor.authorЯценко, О. Ю.ru
dc.contributor.authorKotlyarevskaya, I. V.en
dc.contributor.authorMal'tseva, Yu. A.en
dc.contributor.authorYatsenko, O. Yu.en
dc.date.accessioned2014-09-21T12:23:53Z-
dc.date.available2014-09-21T12:23:53Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationКотляревская И. В. Маркетинговый механизм взаимодействия вуза и предприятия: инновационный подход / И. В. Котляревская, Ю. А. Мальцева, О. Ю. Яценко // Университетское управление: практика и анализ. — 2010. — № 6. — С. 22-27.ru
dc.identifier.issn1999-6640-
dc.identifier.otherunup10_no6_ss22_ad1ru
dc.identifier.urihttp://elar.urfu.ru/handle/10995/25754-
dc.description.abstractРассматривается проблематика инновационного обучения студентов вуза на основе компетентностного подхода, в частности проблема отсутствия механизма взаимодействия вуза и предприятий. Анализируется маркетинговый механизм взаимодействия вуза и предприятия в обучении конкурентоспособных специалистов.ru
dc.description.abstractRange of problems of innovation education university students on the base of competentional approach is discussed. The article reveals the problem of lack of proceeder of interaction of higher education and enterprises The authors consider the marketing factors of interaction of higher education and enterprises for teaching competitional graduates.en
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.language.isoruen
dc.relation.ispartofУниверситетское управление: практика и анализ. 2010. № 6ru
dc.subjectMARKETING FACTORS OF INTERACTIONen
dc.subjectINNOVATIVE APPROACHen
dc.subjectHIGHER EDUCATIONen
dc.subjectENTERPRISESen
dc.subjectМАРКЕТИНГОВЫЙ МЕХАНИЗМ ВЗАИМОДЕЙСТВИЯru
dc.subjectИННОВАЦИОННЫЙ ПОДХОДru
dc.subjectВУЗru
dc.subjectПРЕДПРИЯТИЯru
dc.titleМаркетинговый механизм взаимодействия вуза и предприятия: инновационный подходru
dc.title.alternativeMarketing factors of interaction of university and enterprises: innovative approachen
dc.typeArticleen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionen
dc.identifier.rsihttps://elibrary.ru/item.asp?id=16390202-
local.description.firstpage22-
local.description.lastpage27-
local.issue70-
Appears in Collections:Университетское управление: практика и анализ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
unup-2010-06-05.pdf168,97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.