Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/22429
Title: Нематериальные элементы бренда города
Other Titles: Intangible elements of the city's brand which is focused on population
Authors: Опалева, Л. С.
Opaleva, L.
Issue Date: 2013
Citation: Опалева Л. С. Нематериальные элементы бренда города / Л. С. Опалева // Брендинг малых и средних городов России: опыт, проблемы, перспективы. — Екатеринбург : УрФУ, 2013. — С. 101-105.
Abstract: В статье рассмотрены нематериальные элементы бренда города, способы их исследования, выявлены составляющие имиджа города.
In article non-material elements of city brand, ways of their research are considered, components of city image are revealed.
Keywords: БРЕНД ГОРОДА
ИМИДЖ ГОРОДА
РАЦИОНАЛЬНЫЕ
ЭМОЦИОНАЛЬНЫЕ ПРЕДСТАВЛЕНИЯ
CITY BRAND
IMAGE OF A CITY
RATIONAL
EMOTIONAL REPRESENTATIONS
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/22429
Conference name: Брендинг малых и средних городов: опыт, проблемы, перспективы
Conference date: 28.03.2013-29.03.2013
Origin: Брендинг малых и средних городов: опыт, проблемы, перспективы. — Екатеринбург : УрФУ, 2013.
Appears in Collections:Конференции, семинары, сборники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
geobrand-2013-20.pdf215,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.