Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/20187
Title: Понятие бренда в учебных курсах специальности «Документоведение и документационное обеспечение управления»
Other Titles: The concept of the brand in the specialty courses "Documentation and Documentation Management”
Authors: Олимпиева, Е. В.
Olimpieva, E. V.
Issue Date: 2008
Publisher: Изд-во Урал. ун-та
Citation: Олимпиева Е. В. Понятие бренда в учебных курсах специальности «Документоведение и документационное обеспечение управления» / Е. В. Олимпиева // Документ. Архив. История. Современность. — Вып. 9. — Екатеринбург : Изд-во Урал. ун-та, 2008. — С. 289-293.
Abstract: Автор рассматривает различные толкования понятия «Бренд» в современном бизнесе. Уделено внимание подходам к преподаванию корпоративного брендинга в учебном процессе.
In the article it is considered the different interpretation of notion “brand” in modern business. It is paid attention to points of view to the teaching corporate branding in educational process.
Keywords: BRAND
BRANDING
БРЕНД
БРЕНДИНГ
НЕЙМИНГ
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/20187
ISBN: 978-5-7996-0401-1
Origin: Документ. Архив. История. Современность. Вып. 9
Appears in Collections:Документ. Архив. История. Современность

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
dais-24-09-2008.pdf180,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.