Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.urfu.ru/handle/10995/133019
Название: МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОДХОДЫ К СОВЕРШЕНСТВОВАНИЮ КАССОВОГО ОБСЛУЖИВАНИЯ В СИСТЕМЕ "БАНК - КЛИЕНТ"
Другие названия: THE METHODICAL APPROACHES TO PERFECTION OF CASH SERVICE IN SYSTEM «BANK – CLIENT»
Авторы: Bochko, V. S.
Mineev, A. A.
Бочко, В. С.
Минеев, А. А.
Дата публикации: 2008
Издатель: Institute of Economics, Ural Branch of the Russian Academy of Sciences
Институт экономики Уральского отделения РАН
Библиографическое описание: Бочко В. С. МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОДХОДЫ К СОВЕРШЕНСТВОВАНИЮ КАССОВОГО ОБСЛУЖИВАНИЯ В СИСТЕМЕ "БАНК - КЛИЕНТ" / В. С. Бочко, А. А. Минеев // Экономика региона. — 2008. — Том 4, Выпуск 4. — С. 228-232.
Аннотация: In clause the problems of cash service in system "bank – client", reason of failures(refusals) by establishments of Bank of Russia in reception to execution(performance) of the money checks and announcements on a payment in cash are considered(examined), the discrepancy of formats cash клиентских of the documents to modern technologies and customs of a business revolution is marked. The modification in system of cash service of the clients is offered by the edition of the certain нормативно-legal documents, the opinion expresses, that all this will raise efficiency, culture and quality of service, both in establishments of Bank of Russia, and in credit organizations.
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/133019
Условия доступа: info:eu-repo/semantics/openAccess
Идентификатор РИНЦ: 11736970
ISSN: 2072-6414
Источники: Экономика региона. 2008. Том 4, Выпуск 4
Располагается в коллекциях:Economy of Regions

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2008_4_020.pdf437,06 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.