Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/122731
Title: Путь к устойчивому развитию в fashion-индустрии с помощью маркетингового продвижения
Other Titles: THE WAY TO SUSTAINABLE DEVELOPMENT IN THE FASHION INDUSTRY THROUGH MARKETING PROMOTION
Authors: Ханжина, А. А.
Khanzhina, A. A.
Issue Date: 2023
Publisher: УрФУ
Citation: Ханжина А. А. Путь к устойчивому развитию в fashion-индустрии с помощью маркетингового продвижения / А. А. Ханжина. — Текст : электронный // Система управления экологической безопасностью : сборник трудов XVII международной научно-практической конференции (Екатеринбург, 19-20 мая 2023 г.). — Екатеринбург: УрФУ, 2023. — С. 353-356.
Abstract: The increase in the level of well–being of the population, combined with the traditional marketing policy - encouraging consumption and increasing sales, has led to an increase in environmental and social problems. However, since the end of the twentieth century, the agenda of the importance of caring for human and natural resources has been no less significant factor compared to economic indicators.
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/122731
Conference name: XVII международная научно-практическая конференция «Система управления экологической безопасностью»
Conference date: 19.05.2023-20.05.2023
Origin: Система управления экологической безопасностью. — Екатеринбург, 2023
Appears in Collections:Система управления экологической безопасностью

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
sueb_2023_064.pdf409,11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.