Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.urfu.ru/handle/10995/121488
Title: КОРПОРАТИВНЫЕ ПРОГРАММЫ ОБУЧЕНИЯ- НОВЫЙ ПРОДУКТ НА РЫНКЕ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ УСЛУГ
Other Titles: CORPORATIVE PROGRAMS OF TEACHING - NEW PRODUCT ON THE MARKET OF EDUCATION SERVICES.
Authors: Аксенова, О. А.
Aksenova, O. A.
Issue Date: 2008
Publisher: Издательство Уральского университета
Citation: Аксенова О. А. КОРПОРАТИВНЫЕ ПРОГРАММЫ ОБУЧЕНИЯ- НОВЫЙ ПРОДУКТ НА РЫНКЕ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ УСЛУГ / О. А. Аксенова // Университетское управление: практика и анализ. — 2008. — № 2 (54). — С. 102-112.
Abstract: В статье уделяется внимание выбору стратегии поведения на рынке образовательных услуг и возникшему в последние годы спросу на «корпоративные программы обучения». Рассматриваются способы участия университетов в разработке таковых программ.
The article is attended for choose of strategy management on the market of education service and demands for ?corporative education programs? last years. Means of participation in working out these programs for universities are considered.
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/121488
Access: Creative Commons Attribution License
License text: https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
RSCI ID: 13289672
ISSN: 1999-6640
1999-6659
Origin: Университетское управление: практика и анализ. 2008. № 2
Appears in Collections:Университетское управление: практика и анализ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
UM-2008-02-08.pdf1 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons