Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://elar.urfu.ru/handle/10995/109676
Название: | A Trajectory of Science Technology Engineering and Mathematics (STEM) Education in Papua New Guinea |
Авторы: | Bilson, A. K. |
Дата публикации: | 2022 |
Издатель: | Издательство Уральского университета |
Библиографическое описание: | Bilson A. K. A Trajectory of Science Technology Engineering and Mathematics (STEM) Education in Papua New Guinea / A. K. Bilson. — Текст: электронный // Innovative Approaches in Computer Science within Higher Education — InnoCSE 2021 = Инновационные подходы в высшем образовании в сфере компьютерных наук : Материалы III Международной научно-практической конференции, Екатеринбург, 22–23 ноября 2021 г. — Екатеринбург : Издательство Уральского университета, 2022. — С. 20-23. — URL: http://elar.urfu.ru/handle/10995/109676. |
Аннотация: | For young students choosing the right career path is of fundamental importance. One has to be practical, logical and rational in deciding a career pathway. A correct choice may lead to prosperity while a wrong choice may lead to failure and lifelong frustration. Each individual has unique skills and talents, and they also have a unique set of triggers that help them acquire knowledge. Unfortunately, schools train, assess, and evaluate students in a very generic fashion, and therefore it is often difficult to pinpoint each individual’s interests and capabilities to give them a clear road map towards possible STEM career pathways. In this paper we will describe a solution to predict STEM career pathways concerning individual academic performance in the different subject areas studied by STEM students in Papua New Guinea (PNG). |
Ключевые слова: | SCIENCE TECHNOLOGY ENGINEERING MATHEMATICS (STEM) STEM CAREER HOLISTIC PSYCHOMETRIC ASSESSMENT MACHINE LEARNING CAREER DEVELOPMENT |
URI: | http://elar.urfu.ru/handle/10995/109676 |
Конференция/семинар: | Innovative Approaches in Computer Science within Higher Education — InnoCSE‑2021 III Международная научно-практическая конференция «Инновационные подходы в высшем образовании в сфере компьютерных наук» InnoCSE‑2021 |
Дата конференции/семинара: | 22.11.2021–23.11.2021 |
Идентификатор РИНЦ: | https://www.elibrary.ru/item.asp?id=48140732 |
ISBN: | 978-5-7996-3454-4 |
Источники: | Innovative Approaches in Computer Science within Higher Education — InnoCSE‑2021. — Екатеринбург, 2022 |
Располагается в коллекциях: | Конференции, семинары |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
978-5-7996-3454-4_2022-06.pdf | 342,58 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.