Browsing by Subject MASS MEDIA

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 116  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2020The analysis of manipulation strategies in English public and political mass mediaMokerova, E. M.; Bozhko, E. M.; Мокерова, Е. М.; Божко, Е. М.
2019Analysis of the Influence of the Mass Media on the Creation and Transformation of the Political Leader`s Image: the Content Analysis Method of the Media by the Example of Angela Merkel`s Image During the Peak of the Migration CrisisRakitskaya, P.; Ракитская, П. И.
2020Basic concepts of media text on twitterBelyashina, M. N.; Беляшина, М. Н.
2015Configuring center-periphery relations: relational legacy in the over-centralized stateTrubina, E.
2020Creative Environment as a Factor of Professional Culture Formation of Journalists in the Digital EraOleshko, V.; Oleshko, E.
2018The influence of opinion leaders on the perception of social advertising by young people from different countriesNigmatova, A.; Нигматова, А. И.
2020Interaction “Journalist — Robot Journalist”: Communicative Advantages and Social ResponsibilityZvereva, E.
2008Mass media and information security of society. Materials of the international conference 29 April 2008, Journalism faculty, Ural State University named after A.M. Gorky-
2020The Mass Media Communicative Situation and the Text SemanticsMuravleva, V.
2018Public relations in IndiaSimeon, L.; Симеон. Л.
2020Reading As a Democratic Value and Resource for the Formation of the Communicative and Cultural Memory of a NationOleshko, V.; Oleshko, E.
2016Адаптация журналистов к конвергентным основам информационной деятельности (результаты социологического исследования 2014–2016 гг.)Олешко, Е. В.; Олешко, В. Ф.; Oleshko, E. V.; Oleshko, V. F.
2020Актуальные медиатизированные коммуникативные практики российского цифрового поколенияВолкоморов, В. А.; Volkomorov, V. A.
2020Анализ пабликов СМИ в социальной сети «ВКонтакте»: технологии продвижения и особенности коммуникацииМоторин, А. Ю.; Motorin, A.
2021Археологическая тематика в СМИ в аспекте «публичной археологии»Загидуллина, М. В.; Zagidullina, M. V.
2019Аспекты взаимодействия традиционных и социальных медиаАсташкин, А. Г.; Astashkin, A. G.
2014Блоги и пользовательский контент как новый формат осуществления интегративной функции СМИДжазоян, А. Е.; Dzhazoyan, A. Ye.
2010Взаимодействие власти и средств массовой информации в период президентства Джорджа Буша-младшего : (на примере освещения экстремальных ситуаций)Голоусова, Е. С.; Golousova, E. S.
2016Визит Шарля де Голля в Советский Союз и вопросы внешнеполитической стратегии Москвы в 1966–1969 гг.Липкин, М.; Lipkin, M.
2020Влияние российских интернет-СМИ на политическую активность молодежиPrivalova, E.; Привалова, Е. В.