Browsing by Subject INFORMATION

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 136  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Basic concepts of media text on twitterBelyashina, M. N.; Беляшина, М. Н.
2015Disintegration and Coordination of Forecast Parameters of Socio-Economic Development and the Fuel and Energy Balance of the RegionDobrodey, V. V.
2020Homo Informaticus in the Modern Information and Cultural Space: Challenges, Opportunities and Value OrientationsShlykova, O. V.
2019Humanization of education in digital eraShutaleva, A. V.; Kerimov, A. A.; Tsiplakova, Y. V.
2021Internet Information and Academic Literacy in the Digital AgeZaborova, E.
2020Modern achievements of information technologiesYakimova, V. V.; Якимова, В. В.
2020Russia — Post-Soviet Central Asia Cooperation in Information and MediaMuratshina, K.; Gennadievna, V.; Marina, V.
2019Secure Internet for childrenKovalev, E. N.; Mokrienko, A. S.; Morozova, N. N.; Ковалев, Е. Н.; Мокриенко, А. С.; Морозова, Н. Н.
2019SMART-технологии как инструмент информационной войныArdashkin, I.; Ayurova, A.; Ардашкин, И. Б.; Аюрова, А. М.
2021Social Media As a Tool for Youth InvolvementTimokhovich, A.; Filenko, S.
2018Socio-Cultural Differences in Social ExclusionDíez-Nicolás, J.; López-Narbona, A. M.
2019A transition to knowledge-intensive service activities in power industry: A theoretical frameworkKozhevnikov, M. V.
2016Анализ защищенности электронных документов в системах ЭДОБасыров, Р. Р.; Паршин, К. А.; Basyrov, R. R.; Parshin, K. A.
2022Анализ источников информации для открытия/развития бизнесаDement’ev, F. S.; Lapshina, S. N.; Дементьев, Ф. С.; Лапшина, С. Н.
2016Бюджеты времени населения Свердловской области в информационной сфереБанных, Г. А.; Костина, С. Н.; Bannykh, G. A.; Kostina, S. N.
2022Видеохостинг YouTube как средство формирования общественного мнения российской молодежиГрунт, Е. В.; Grunt, E. V.
2016Визуальные коммуникации для людей с ограниченными возможностямиСусарова, К. С.
2023Возможности сайта для анализа поведения потребителей и продвижения продукции на B2B рынкеKolusheva, N.; Shapovalov, A.; Perederiy, M.; Колушева, Н. Д.; Шаповалов, А. С.; Передерий, М. В.
2020Возможности технологии «большие данные» (Big Data)Замятин, К. А.; Москвин, В. В.; Дик, Д. И.
2020Датаизм и новая духовностьGurin, A.; Гурин, А. В.