Просмотр коллекции по группе - По тематике MASS MEDIA

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Отображение результатов 4 до 23 из 172 < назад   дальше >
Дата публикацииНазваниеАвторы
2021Classification of biblical expressions in mass mediaDik, K. A.; Дик, К. А.
2015Configuring center-periphery relations: relational legacy in the over-centralized stateTrubina, E.
2020Creative Environment as a Factor of Professional Culture Formation of Journalists in the Digital EraOleshko, V.; Oleshko, E.
2021Deepfake: эволюция фейка как угроза медиасредеЧертов, Д. А.; Chertov, D. A.
2021Digital Amnesia of the Youth Mass Media Audience and Ways of Its OvercomingOleshko, V. F.; Oleshko, E. V.
2018The influence of opinion leaders on the perception of social advertising by young people from different countriesNigmatova, A.; Нигматова, А. И.
2020Interaction “Journalist — Robot Journalist”: Communicative Advantages and Social ResponsibilityZvereva, E.
2008Mass media and information security of society. Materials of the international conference 29 April 2008, Journalism faculty, Ural State University named after A.M. Gorky-
2020The Mass Media Communicative Situation and the Text SemanticsMuravleva, V.
2022The Newspaper Headline FeaturesPonomarchuk, Yu. V.; Пономарчук, Ю. В.
2021The Newspaper Headline in the Digital Reality: From ˋˋHook'' to Text SurrogateAnisimov, R. Y.
2018Public relations in IndiaSimeon, L.; Симеон. Л.
2020Reading As a Democratic Value and Resource for the Formation of the Communicative and Cultural Memory of a NationOleshko, V.; Oleshko, E.
2021Slow Media в условиях пандемии: специфика и трансформация контентаБузань, О. Н.; Buzan, O.N.
2016Адаптация журналистов к конвергентным основам информационной деятельности (результаты социологического исследования 2014–2016 гг.)Олешко, Е. В.; Олешко, В. Ф.; Oleshko, E. V.; Oleshko, V. F.
2020Актуальные медиатизированные коммуникативные практики российского цифрового поколенияВолкоморов, В. А.; Volkomorov, V. A.
2020Анализ пабликов СМИ в социальной сети «ВКонтакте»: технологии продвижения и особенности коммуникацииМоторин, А. Ю.; Motorin, A.
2021Археологическая тематика в СМИ в аспекте «публичной археологии»Загидуллина, М. В.; Zagidullina, M. V.
2019Аспекты взаимодействия традиционных и социальных медиаАсташкин, А. Г.; Astashkin, A. G.
2014Блоги и пользовательский контент как новый формат осуществления интегративной функции СМИДжазоян, А. Е.; Dzhazoyan, A. Ye.