Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Relation
Help
Language
English
русский
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
For authors
ISSN:
2310-757X
Электронный научный архив УрФУ
Browsing by Relation Стратегии развития социальных общностей, институтов и территорий. Том 1. — Екатеринбург, 2022
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
А
Б
В
Г
Д
Е
Ж
З
И
Й
К
Л
М
Н
О
П
Р
С
Т
У
Ф
Х
Ц
Ч
Ш
Щ
Ъ
Ы
Ь
Э
Ю
Я
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 20 of 105
next >
Issue Date
Title
Author(s)
2022
Application of artificial intelligence for business in the hospitality industry
Чан Бао, Н.
;
Tran Bao, N.
2022
Artificial intelligence: legal status in different legislations
Яковенко Фариас, А. В.
;
Yacovenco Farias, A. V.
2022
Assessment of the impact of digitalization processes on the development of international trade
Храмцова, К. О.
;
Khramtsova, K.
2022
The challenges facing journalism in the era of post-truth
Юферева, А. С.
;
Iufereva, A.
2022
Customer decision-making process in the digital era: the models’ overview and its future development
Курашов, Р. М.
;
Kurashov, R.
2022
Digital marketing a tool to increase the donor intention and fundraising in NPO
Таварниер Моралес, М. П.
;
Tavernier Morales, M. P.
2022
Digitalization as the concept for the development of the entrepreneurial ecosystem
Полбицын, С. Н.
;
Polbitsyn, S.
2022
Entrepreneurial culture
Лякишева, С. М.
;
Lyakisheva, S.
2022
ESG как обеспечение стабильности и надежности компаний в нестабильных условиях
Шалина, Д. С.
;
Тихонов, В. А.
;
Степанова, Н. Р.
;
Shalina, D.
;
Tikhonov, V.
;
Stepanova, N.
2022
Gastrodiplomacy: cultural promotion versus political tools
Ранчес, Дж.
;
Ranches, J.
2022
The genesis and content of entrepreneurial ecosystem category introduction
Кунгуров, А. А.
;
Kungurov, A.
2022
Impact of COVID-19 on retail sector in India
Прия, Дахия
;
Priya, D.
2022
Impact of social media on customer relationship
Фуда Мохамед Реда, М. М.
;
Fuda Mohamed Reda, M. M.
2022
Methods of evaluating innovative companies in Russia at their early stages of development by venture capitalists
Ширяев, К. К.
;
Shiriaev, K.
2022
Social-responsible entrepreneurship recognition: contemporary issues and practical approaches
Селезнева, Д. А.
;
Шекера, И. Р.
;
Selezneva, D.
;
Shekera, I.
2022
Адаптационные возможности преподавателей высшей школы при реализации педагогической деятельности в условиях неопределенности на основе критериев психологического здоровья
Васева, А. В.
;
Vaseva, A.
2022
Активизация участия молодежи в городских культурных проектах
Якубова, Э. Р.
;
Боронина, Л. Н.
;
Yakubova, E.
;
Boronina, L.
2022
Актуальные вопросы осуществления государственных закупок товаров, работ, услуг в Оренбургской области
Аношина, А. Д.
;
Бисеров, Э. А.
;
Anoshina, A.
;
Biserov, E.
2022
Анализ взаимосвязи опыта пребывания в статусе «оставленных детей» с представлением о результатах родительского труда: опыт исследования в Китае
Янь, Д.
;
Yan, D.
2022
Анализ и оценка тенденций развития промышленности России в условиях цифровой трансформации
Копырин, С. И.
;
Грачева, Ю. В.
;
Мантуров, А. Д.
;
Kopyrin, S.
;
Gracheva, Y.
;
Manturov, A.