Browsing by Author Notman, O. V.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 10
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Attractiveness of megalopolis public spaces as evaluated by its residents (through the example of shopping and entertainments centers and park zones of Yekaterinburg)Notman, O. V.; Bagirova, A. P.
2017Methods of integrated assessment of megalopolis's micro-districts on the basis of residents' opinionsBagirova, A. P.; Notman, O. V.; Veress, J.
2020Social mapping of megalopolis space: micro-districts as places of residence, places of labor and places of leisure activitiesNotman, O. V.; Bagirova, A. P.
2021Влияние участия медийных лиц в рекламных кампаниях на потребительский выбор молодежи : магистерская диссертацияФомина, А. Д.; Fomina, A. D.
2017Динамика городской инфраструктуры в оценках екатеринбуржцевНотман, О. В.; Багирова, А. П.; Notman, O. V.; Bagirova, A. P.
2020Мегаполис как система дифференцированных микротерриторий: опыт социологического измеренияNotman, O. V.; Нотман, О. В.
2017Методика комплексной оценки микрорайонов мегаполиса на основе мнений горожанBagirova, A. P.; Notman, O. V.; Veress, J.; Багирова, А. П.; Нотман, О. В.; Вереш, Й.
2021Мотивация молодёжного предпринимательства в условиях современного мегаполиса : магистерская диссертацияОмельченко, Е. Ю.; Omelchenko, E. Y.
2017Образ Екатеринбурга в представлениях его жителей как ресурс городского брендинга : магистерская диссертацияБрызгалов, Д. А.; Bryzgalov, D. A.
2014Технологические аспекты продвижения услуг бизнес-образованияНотман, О. В.; Notman, O. V.