Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.urfu.ru/handle/10995/55546
Название: Advertising as a literary genre: an approach to the creation of advertising based on the formulation of cases and characters that marked the imaginary of audiences and consumers
Авторы: Victor Aquino
Дата публикации: 2017
Издатель: Издательство Уральского университета
Библиографическое описание: Victor Aquino. Advertising as a literary genre: an approach to the creation of advertising based on the formulation of cases and characters that marked the imaginary of audiences and consumers / Victor Aquino // Стратегии развития социальных общностей, институтов и территорий : материалы III Международной научно-практической конференции, Екатеринбург, 21-22 апреля 2017 г. : в 2-х т.— Екатеринбург : Изд-во Урал. ун-та, 2017. — Т. 1. — С. 338-342.
Аннотация: This paper addresses an issue that is neither new, nor has been taken into account by the scholars of the fields of advertising and literary theory. Even if there are articles that approach that subject and discuss it to a certain extent, the references of the courses on the nature of literary genres or on the limits and scope of literature do not contain any relevant works for that discussion. This is not intentional, since such works simply do not exist, but if they would, those courses would have a very different meaning and scope.
Ключевые слова: ADVERTISING
LANGUAGE
LITERATURE
NARRATIVES
WRITING
FICTION
CULTURE
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/55546
Конференция/семинар: Международная научно-практическая конференция «Стратегии развития социальных общностей, институтов и территорий»
Дата конференции/семинара: 21.04.2017-22.04.2017
Идентификатор РИНЦ: https://elibrary.ru/item.asp?id=32806981
ISBN: 978-5-7996-2230-5
978-5-7996-2231-2
Источники: Стратегии развития социальных общностей, институтов и территорий. Т. 1. — Екатеринбург, 2017
Располагается в коллекциях:Конференции, семинары, сборники

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
978-5-7996-2231-2_093.pdf211,59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.