Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10995/53599
Title: Маркетинговое исследование по продвижению турпродукта Сицилии
Other Titles: Marketing research of the promotion of Sicily tourism products
Authors: Bigaeva, M. A.
Бигаева, М. А.
Issue Date: 2016
Publisher: Издательство Уральского университета
Citation: Бигаева М. А. Маркетинговое исследование по продвижению турпродукта Сицилии / М. А. Бигаева // Туризм: технологии и тренды : материалы II студенческой научно-практической конференции, Екатеринбург, 20 февраля 2016 г. — Екатеринбург : Издательство Уральского университета, 2016. — С. 6-15.
Abstract: The article briefly explains the main notions on the topic «Territory marketing», the relevance and main issues are justified. The article is devoted to the analysis of territorial marketing of the island of Sicily. It describes the strengths and weaknesses of Sicily as a tourist destination. The article marks the target audience for marketing activities, shows dynamics of tourist traffic and reviews the role of tourism in the economy of Sicily. During the research the author made conclusions on the work of territorial marketing of Sicily, and identified its advantages and disadvantages.
В статье кратко раскрыты основные понятия по теме «Маркетинг территорий», обоснована актуальность и проблематика темы исследования. Статья посвящена анализу территориального маркетинга острова Сицилия. В ней подробно описаны сильные и слабые стороны Сицилии, как туристской дестинации, обозначена целевая аудитория, на которую направлена маркетинговая деятельность, рассмотрена динамика турпотока, а также обозначена роль туризма в экономике острова. В ходе исследования автором сделаны выводы по работе территориального маркетинга Сицилии, а именно выявлены его преимущества и недостатки.
Keywords: TERRITORY MARKETING
STRATEGIES OF TERRITORY MARKETING
MEANS OF PROMOTION OF TOURIST TERRITORIES
ROLE OF TOURISM IN THE ECONOMY OF SICILY
TOURISM PRODUCTS OF SICILY
ANALYSIS OF MARKETING ACTIVITIES OF SICILY
МАРКЕТИНГ ТЕРРИТОРИИ
СТРАТЕГИИ МАРКЕТИНГА ТЕРРИТОРИИ
СРЕДСТВА ПРОДВИЖЕНИЯ ТУРИСТСКИХ ТЕРРИТОРИЙ
РОЛЬ ТУРИЗМА В ЭКОНОМИКЕ СИЦИЛИИ
ТУРПРОДУКТ СИЦИЛИИ
АНАЛИЗ МАРКЕТИНГОВОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ СИЦИЛИИ
URI: http://hdl.handle.net/10995/53599
Conference name: II студенческая научно-практическая конференция «Туризм: технологии и тренды»
Conference date: 20.02.2016
ISBN: 978-5-7996-1678-6
Origin: Туризм: технологии и тренды. — Екатеринбург, 2016
Appears in Collections:Конференции, семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ttt_2016_002.pdf516,42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.