Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/47903
Title: Выразительность амбивалентной рекламы
Other Titles: The Expression of Ambivalent Advertising
Authors: Gorina, E. V
Горина, Е. В.
Issue Date: 2017
Publisher: Издательство Уральского университета
Citation: Горина Е. В. Выразительность амбивалентной рекламы / Е. В. Горина // Профессиональная культура журналиста цифровой эпохи : материалы Всероссийской научно-практической конференции с международным участием (Екатеринбург, 19 мая 2017 г.). — Екатеринбург : Изд-во Урал. ун-та, 2017. — С. 224-227.
Abstract: The article reveals the peculiarities of ambivalent advertising, built on the cognitive reception of a collision. The general characteristic structure and the expression of the ambivalent messages are also considered. The conclusion is ambivalent about the importance of advertising.
Раскрываются особенности амбивалентной рекламы, построенной на приеме когнитивного столкновения. Дается общая характеристика структуры и выразительности амбивалентных сообщений. Делается вывод о значимости амбивалентной рекламы.
Keywords: ADVERTISING
COGNITIVE CLASH
DISCOURSE
THE INTERNET IS AMBIVALENT
РЕКЛАМА
КОГНИТИВНОЕ СТОЛКНОВЕНИЕ
ДИСКУРС
ИНТЕРНЕТ
АМБИВАЛЕНТНАЯ РЕКЛАМА
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/47903
Conference name: Профессиональная культура журналиста цифровой эпохи
Conference date: 19.05.2017
RSCI ID: https://elibrary.ru/item.asp?id=29302773
ISBN: 978-5-7996-2083-7
Origin: Профессиональная культура журналиста цифровой эпохи. — Екатеринбург, 2017
Appears in Collections:Конференции, семинары, сборники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
journ_staff_2017_061.pdf48,31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.