Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.urfu.ru/handle/10995/37891
Title: | Педагогическое сопровождение в учебном процессе как фактор сохранения психологического здоровья школьников |
Other Titles: | Pedagogical support in the learning process as factor to the psychological health students |
Authors: | Дудина, М. Н. Dudina, M. N. |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Уральский институт управления - филиал РАНХиГС |
Citation: | Дудина М. Н. Педагогическое сопровождение в учебном процессе как фактор сохранения психологического здоровья школьников / М. Н. Дудина // Психологическая теория и практика - управлению: сборник научных трудов / под ред. Б. Ю. Берзина, Э. Э. Сыманюк. — Екатеринбург: Уральский ин-т управления - филиал РАНХиГС, 2015. — С. 289-296. |
Abstract: | This article discusses the problem of the relationship of pedagogical support of students and their psychological health in the conceptual framework of facilitation, the implementation of which requires appropriate professional competence. Рассматривается проблема взаимосвязи педагогического сопровождения школьников и их психологического здоровья на концептуальной основе фасилитации, реализация которой требует соответствующей профессиональной компетентности. |
Keywords: | HEALTH PSYCHOLOGICAL HEALTH PEDAGOGICAL SUPPORT IN THE LEARNING PROCESS CONCEPTION OFFASILITACII PROFESSIONAL COMPETENCE OF TEACHERS ЗДОРОВЬЕ ПСИХОЛОГИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ СОПРОВОЖДЕНИЕ В УЧЕБНОМ ПРОЦЕССЕ КОНЦЕПЦИЯ ФАСИЛИТАЦИИ ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ ПЕДАГОГОВ |
URI: | http://elar.urfu.ru/handle/10995/37891 |
RSCI ID: | https://elibrary.ru/item.asp?id=25686612 |
ISBN: | 978-5-8056-0335-9 |
Origin: | Психологическая теория и практика - управлению. — Екатеринбург, 2015 |
Appears in Collections: | Публикации сотрудников |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
dudina-ptpu2015.pdf | 666,88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.