Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/37891
Title: Педагогическое сопровождение в учебном процессе как фактор сохранения психологического здоровья школьников
Other Titles: Pedagogical support in the learning process as factor to the psychological health students
Authors: Дудина, М. Н.
Dudina, M. N.
Issue Date: 2015
Publisher: Уральский институт управления - филиал РАНХиГС
Citation: Дудина М. Н. Педагогическое сопровождение в учебном процессе как фактор сохранения психологического здоровья школьников / М. Н. Дудина // Психологическая теория и практика - управлению: сборник научных трудов / под ред. Б. Ю. Берзина, Э. Э. Сыманюк. — Екатеринбург: Уральский ин-т управления - филиал РАНХиГС, 2015. — С. 289-296.
Abstract: This article discusses the problem of the relationship of pedagogical support of students and their psychological health in the conceptual framework of facilitation, the implementation of which requires appropriate professional competence.
Рассматривается проблема взаимосвязи педагогического сопровождения школьников и их психологического здоровья на концептуальной основе фасилитации, реализация которой требует соответствующей профессиональной компетентности.
Keywords: HEALTH
PSYCHOLOGICAL HEALTH
PEDAGOGICAL SUPPORT IN THE LEARNING PROCESS
CONCEPTION OFFASILITACII
PROFESSIONAL COMPETENCE OF TEACHERS
ЗДОРОВЬЕ
ПСИХОЛОГИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ
ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ СОПРОВОЖДЕНИЕ В УЧЕБНОМ ПРОЦЕССЕ
КОНЦЕПЦИЯ ФАСИЛИТАЦИИ
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ ПЕДАГОГОВ
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/37891
RSCI ID: https://elibrary.ru/item.asp?id=25686612
ISBN: 978-5-8056-0335-9
Origin: Психологическая теория и практика - управлению. — Екатеринбург, 2015
Appears in Collections:Публикации сотрудников

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
dudina-ptpu2015.pdf666,88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.