Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10995/34923
Title: Дискурсивные практики печатной рекламы гостиничных услуг
Other Titles: Discursive practices of print advertising of the hotel services
Authors: Франтасова, А. М.
Frantasova, A. M.
Issue Date: 2015
Publisher: Уральский федеральный университет
Citation: Франтасова А. М. Дискурсивные практики печатной рекламы гостиничных услуг / А. М. Франтасова // Известия Уральского федерального университета. Сер. 1, Проблемы образования, науки и культуры. — 2015. — № 3 (141). — С. 64-68.
Abstract: Исследуются основные ценностно-ориентированные дискурсивные практики, функционирующие в сфере печатной рекламы гостиничных услуг. Выявляются наиболее употребительные из них и описываются отличительные особенности каждой практики.
This paper examines the main value-oriented discursive practices operating in the field of print advertising of hotel services. The author identifies the most common of them and describes the distinctive features of each practice.
Keywords: ДИСКУРС
ДИСКУРСИВНАЯ ПРАКТИКА
РЕКЛАМА ГОСТИНИЧНЫХ УСЛУГ
ПЕЧАТНАЯ РЕКЛАМА
DISCOURSE
DISCURSIVE PRACTICE
ADVERTISING OF HOTEL SERVICES
PRINT ADVERTISING
URI: http://hdl.handle.net/10995/34923
RSCI ID: https://elibrary.ru/item.asp?id=24394921
Origin: Известия Уральского федерального университета. Сер. 1, Проблемы образования, науки и культуры. 2015. № 3 (141)
Appears in Collections:Известия Уральского федерального университета. Серия 1, Проблемы образования, науки и культуры

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
iurp-2015-141-09.pdf1,01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.