Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/25754
Title: Маркетинговый механизм взаимодействия вуза и предприятия: инновационный подход
Other Titles: Marketing factors of interaction of university and enterprises: innovative approach
Authors: Котляревская, И. В.
Мальцева, Ю. А.
Яценко, О. Ю.
Kotlyarevskaya, I. V.
Mal'tseva, Yu. A.
Yatsenko, O. Yu.
Issue Date: 2010
Citation: Котляревская И. В. Маркетинговый механизм взаимодействия вуза и предприятия: инновационный подход / И. В. Котляревская, Ю. А. Мальцева, О. Ю. Яценко // Университетское управление: практика и анализ. — 2010. — № 6. — С. 22-27.
Abstract: Рассматривается проблематика инновационного обучения студентов вуза на основе компетентностного подхода, в частности проблема отсутствия механизма взаимодействия вуза и предприятий. Анализируется маркетинговый механизм взаимодействия вуза и предприятия в обучении конкурентоспособных специалистов.
Range of problems of innovation education university students on the base of competentional approach is discussed. The article reveals the problem of lack of proceeder of interaction of higher education and enterprises The authors consider the marketing factors of interaction of higher education and enterprises for teaching competitional graduates.
Keywords: MARKETING FACTORS OF INTERACTION
INNOVATIVE APPROACH
HIGHER EDUCATION
ENTERPRISES
МАРКЕТИНГОВЫЙ МЕХАНИЗМ ВЗАИМОДЕЙСТВИЯ
ИННОВАЦИОННЫЙ ПОДХОД
ВУЗ
ПРЕДПРИЯТИЯ
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/25754
RSCI ID: https://elibrary.ru/item.asp?id=16390202
ISSN: 1999-6640
Origin: Университетское управление: практика и анализ. 2010. № 6
Appears in Collections:Университетское управление: практика и анализ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
unup-2010-06-05.pdf168,97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.