Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10995/22444
Title: Проблемы управления региональным брендингом в деятельности органов государственного управления
Other Titles: Problems of regional brand management in activities of general government
Authors: Вихрова, Н. С.
Vikhrova, N.
Issue Date: 2013
Citation: Вихрова Н. С. Проблемы управления региональным брендингом в деятельности органов государственного управления / Н. С. Вихрова // Брендинг малых и средних городов России: опыт, проблемы, перспективы. — Екатеринбург : УрФУ, 2013. — С. 30-34.
Abstract: Статья посвящена вопросам создания регионального бренда и деятельности в сфере государственного управления регионального уровня.
The article is devoted to the creation of a regional brand and activities in the field of public administration at the regional level.
Keywords: РЕГИОНАЛЬНЫЙ БРЕНДИНГ
УПРАВЛЕНИЕ
СИСТЕМА КОММУНИКАЦИЙ
REGIONAL BRANDING
MANAGEMENT
COMMUNICATION SYSTEM
URI: http://hdl.handle.net/10995/22444
Conference name: Брендинг малых и средних городов: опыт, проблемы, перспективы
Conference date: 28.03.2013-29.03.2013
Origin: Брендинг малых и средних городов: опыт, проблемы, перспективы. — Екатеринбург : УрФУ, 2013.
Appears in Collections:Конференции, семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
geobrand-2013-07.pdf120,7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.