Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10995/21072
Title: Инновационные гуманитарно-педагогические технологии в реализации ФГОС ВПО для негуманитарных направлений и профилей подготовки
Other Titles: Innovative humanitarian-pedagogical technologies in the process of professional training of students of non-humanitarian specialties in the University
Authors: Коновалова, Н. П.
Мурзина, И. Я.
Боронина, Л. Н.
Медведев, В. А.
Konovalova, N. P.
Murzina, I. Y.
Voronina, L. N.
Medvedev, V. A.
Issue Date: 2012
Citation: Инновационные гуманитарно-педагогические технологии в реализации ФГОС ВПО для негуманитарных направлений и профилей подготовки / Н. П. Коновалова [и др.] // Известия Уральского федерального университета. Сер. 1, Проблемы образования, науки и культуры. — 2012. — № 3 (104). — С. 6-12.
Abstract: Статья посвящена инновационным гуманитарно-педагогическим технологиям, применяемым в процессе профессиональной подготовки студентов негуманитарных специальностей в вузе.
The article is devoted to innovative humanitarian-pedagogical technologies, applied in the process of professional training of students of non-humanitarian specialties in the University.
Keywords: ГУМАНИТАРНО-ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ТЕХНОЛОГИИ
ИННОВАЦИИ
ТЕХНОЛОГИЯ РАЗВИТИЯ КРИТИЧЕСКОГО МЫШЛЕНИЯ
ПРОЕКТНАЯ КУЛЬТУРА
МЕТОДОЛОГИЧЕСКАЯ КУЛЬТУРА
КОМПЕТЕНЦИИ
HUMANITARIAN-PEDAGOGICAL TECHNOLOGIES
INNOVATIONS
TECHNOLOGY OF DEVELOPMENT OF CRITICAL THINKING
DESIGN CULTURE
METHODOLOGICAL CULTURE
COMPETENCE
URI: http://hdl.handle.net/10995/21072
Russian Science Citation Index Identifier: http://elibrary.ru/item.asp?id=18770934
Origin: Известия Уральского федерального университета. Сер. 1, Проблемы образования, науки и культуры. 2012. № 3 (104)
Appears in Collections:Известия Уральского федерального университета. Серия 1, Проблемы образования, науки и культуры

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
iurp-2012-104-01.pdf196,32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.