Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10995/21013
Title: Преемственность педагогической и андрагогической моделей в непрерывном образовании
Other Titles: The continuity of pedagogical and andragogical models in lifelong education
Authors: Дудина, М. Н.
Dudina, M. N.
Issue Date: 2012
Citation: Дудина М. Н. Преемственность педагогической и андрагогической моделей в непрерывном образовании / М. Н. Дудина // Известия Уральского федерального университета. Сер. 1, Проблемы образования, науки и культуры. — 2012. — № 1 (98). — С. 108-114.
Abstract: Рассматриваются общие и отличительные свойства педагогической и андрагогической моделей в образовании, анализ которых позволяет говорить об их преемственности и взаимодополнительности.
The article highlights general and specific traits of pedagogical and andragogical models of education; by analyzing the aforementioned traits the author confirms their continuity and intercomplementarity.
Keywords: НЕПРЕРЫВНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ И АНДРАГОГИЧЕСКАЯ МОДЕЛИ
CONTINUITY OF EDUCATION
PEDAGOGICAL AND ANDRAGOGICAL MODELS
URI: http://hdl.handle.net/10995/21013
RSCI ID: https://elibrary.ru/item.asp?id=17944266
Origin: Известия Уральского федерального университета. Сер. 1, Проблемы образования, науки и культуры. 2012. № 1 (98)
Appears in Collections:Известия Уральского федерального университета. Серия 1, Проблемы образования, науки и культуры

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
iurp-2012-98-17.pdf103,11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.